poniedziałek, 1 lutego 2016

Dzień dobry :)



Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem i mam nadzieję że będziecie wyrozumiali i spodoba wam się to o czym będę pisać.
Na razie nie mam możliwości żeby wyruszyć w podróż życia ale wierzę że pewnego dnia moje marzenia się spełnią.
Mam zamiar opisywać ciekawe miejsca z całego świata. Zaczynając na Europie, a kończąc na Afryce :)
Podczas internetowej podróży po przeróżnych zakątkach planety poznawać będziemy interesujące miejsca i ich atrakcje oraz kulturę tamtejszych miejsc.
Już niebawem pierwszy post w którym przyjrzymy się bliżej jednej z europejskich stolic. Jak myślicie co to będzie?
Podpowiedź brzmi: W roku 1666 wielki pożar zniszczył większą część miasta i przyczynił się do jego ówczesnego rozwoju...



















1 komentarz:

  1. Zawsze chciałam pojechać na taką wyspę, lecz wiadomo, taki interes jest, bardzo, ale to bardzo drogi (o czym praktycznie każdy wie). Od zawsze było to moje największe marzenie - podróż na wyspę, z piękną, błękitną wodą i ogólnie cudownymi widokami. http://fashionsun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń